måndag, juni 25, 2007

lyckans man

Idag måste jag säga att jag är en lyckans man, jag har kammat in en stor vinst på en lott, det va längesen jag kammade in en vinst över lottens värde.
Men kommer ni ihåg att jag blev lurad av att gå med i miljonlotteriet?
Än så länge ligger jag på plus sidan med hela 223 kronor inklusive portot.

Idag när jag satt i stugan och skrapade på min lilla lott, hjärtat bankade och jag tänkte bara 3 lika, 3 lika ger vinst och vips så hade jag vunnit etthundrasextio kronor.
Halleluja det finns en gud, jag firade det hela med en pizza med isvatten.

Jag försökte mig även på att pruta lite på jordgubbar, dem kostade tio men jag ville att dem skulle hamna i min mage för 8 kronor plus 2 kronor i dricks till kvinnan som sålde dem som hon skulle stoppa i egen ficka, men nej nej det gick inte.
Så jag fick helt enkelt ge mig och betala 10 kronor för dem, jag vet det känns som ett förlorat slag, men imorgon är en ny dag gott folk.

-m!cke

2 kommentarer:

Mange sa...

vad fan Micke, inte ska man pruta i butiken!

Anonym sa...

Blev inge kul i soffan med johnny när du gick o la dej..