onsdag, juni 06, 2007

Klibbigt..

Idag är det klibbigt varmt och jag har haft svettdroppar i pannan konstan från klockan 7-18 ungefär, inte många minuters vila där..
men lite nytta har jag gjort både på jobbet och i hemmet..
Det va min trevliga nationaldag det, åt lite tårta som kompensation, det va jag allt värd idag :)
Fina grejer.
Jag kom på mig själv att jag har aldrig varit ledig den 6:e juni, alltid har det varit jobb då.
Men man klagar ju inte å jobba när det är bra betalt en dag mitt i veckan som jag säkerligen inte skulle spenderat på något bättre sätt än i sängen till sent på dagen.

NU har jag precis tittat på den nyaste av alla beckfilmer som finns på marknaden, den va helt okej fast en jäkla massa utländskt språk.
Så snart väntar en klibbig säng, hoppas det blir svalare framåt natten och att alla flugor kan inse att dem bara är till besvär så länge dem klänger på mig.
Jag avskyr flugor, myggor och andra flygande småting som inte låter mig vara.

NU blir det iaf lite slapp i soffan.
Tjo fräs på eder alla..

Inga kommentarer: