måndag, juni 11, 2007

Omogen.

Det va tydligen någon som tyckte min föregående va töntig och omogen.
Jag har aldrig förstått utrycket omogen, vad det är som avgör vad som är moget och inte!
Men att ha sex skulle jag inte se som något omoget, alla människor ha det men så fort man skriver att man har det klassas man som omogen.
Sex är vackert, svettigt och kladdigt, har alltid varit och kommer alltid vara.
Tönt, det må jag vara, jag har aldrig satt in mig i något fack om jag är tönt eller inte.
Det finns säkerligen dem som tycker jag är en tönt för jag inte röker brajj på helgen, sen finns det säkert folk som tycker jag är tuff för jag vågar göra flygande omkörningar..
Det där töntbegreppet är vida stort.

Men för att göra mig lite mer mogen och politisk korrekt så skall jag vänta med att nyttja könsumgänge med en kvinna eller man för den delen fram till min bröllopsnatt.

Samlag, könsumgänge, banka bäver eller vad ända in i helsingborg du vill kalla det är något som de flesta människor som har passerat tonåren har prövat på någon gång iaf och jag tror inte dem kände sig speciellt omogna första gången dem hade sex.

Här med ber jag om ursäkt för mitt omogna inlägg och kommer därmed avlägsna låttexten och försöka att undvika trampa folk på tårna i min privata blogg.

eller nej, varför skulle jag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rätta takter, heja Micke! Jag tycker om att läsa din blogg iaf!

Per Jodenius sa...

Var väl inget töntigt med den texten, tyckte den var lite rolig.
Bra blogg förresten, läser ofta :)