söndag, juni 03, 2007

Grrowl :)

Det kommer fram en kille till mig och frågar vad jag kommer ifrån och svarar ärligt och korrekt från växjötrakten, då tar han sig för pannan och ojjar sig!
"fan kompis, jag menar inte så, vilket land kommer du ifrån".

Dvs han tyckte jag såg utländsk ut, kanske inte så konstigt för min morsa är ju faktiskt född i danmark, men inte fan trodde jag man kunde se det så väl.

haha..
det va kul
----------------
Pratar med en alldaglig tjej på msn som ser allmänt svensk och vacker ut hon sa att hon hade blivit folk hade frågat henne om hon va från arabländer men värst av allt va att folk trodde att hon va kines.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det har jag oxå råkat ut för, dom trodde jag kom från nått arab land och talade arabiska.. men nja.. vad jag vet e jag så svensk man bara kan bli... men de va lite roligt!

Mange sa...

tjena, jag har aldrig råkat ut för något sådant faktiskt :)

sommaren skall typ spenderas med att jobba, tja förutom Juli då, men jag har inte så mycket pengar. Kan itne direkt dra nån skön resa, tror jag iaf. själv?