lördag, juni 30, 2007

Lumberjack

Nu har jag varit ute å ätit lite med några polare.
Jag hade redan innan bestämt mig att jag skulle kosta på mig något rejält som mättade min mask och mig själv.
Vi gick till Harrys!
Det går ju rykten på byn att dem har "världens" största hamburgare där, oh fy tusan va stor den va :)
400gr kött, massa sallad, ost, bröd och välfriterade pommes!
Jag hade gett mig fan på att jag skulle äta upp varenda liten pinal på min tallrik om det så skulle bli det sista jag gjorde!
Efter många om och men och allt för många luftrap så slank faktiskt allt ner i min ny ganska uttänjade magsäck.
Jag tror jag spricker!
Mätt blev jag och jag fick ner allt, ytterligare en sak att skriva på meritlistan!
Skall tilläggas att jag käkade 3 korvar till middag med, smörgåstårta vid 3 tiden och nu ikväll fick jag i mig det!
Oh no jag kommer bli tjock eller så har jag bara en fenomenalt underbar matsmältning! haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå, letade typ runt på internet om sveriges största hamburgare för jag ska försöka mig på den imorgon.. så jag hittade till dig här och läste din upplevelse.. här är länken till en person som åt just den.. ^^

http://www.skytteforum.com/forum/viewtopic.php
?p=81766&sid=ed9e00b5d146f8995fdab475dcd3ee56

Men om du ändå tycker att det är bara skapligt så titta in den här skönheten!
http://img143.imageshack.us/my.php?image=
bigburger3vm9.jpg

take care!

Thomas