måndag, juli 16, 2007

host och spott

Känslan att vakna upp när det känns som hela hjärnan är fylld med snor och annat smått och gott som är kletigt!
1 toalettpappersrulle senare sitter jag här och snörvlar och snyftar för jag har då inte någon lust att vara sjuk på semesterns hittils finaste dag!

Känner mig iofs lite piggare nu när jag har sovit från och till ända sen klockan 13 igår, det är lääääääääänge det!
Jag vill tacka Herr Nässpray och Fröken Huvudvärkspastill för att ni har funnits vid min sida för annars hade det vara oumbärligt att ens sitta upp och höra hjärtats puls slå som den största kinesiska gonggongen ni kan tänka er i mitt huvud. DIIIING DIIING.

Jag missar gocarten ikväll, jag va faktiskt sugen, men att ge sig in i något så fartfyllt och adrenalinsprudlande som köra som en galning är ingen bra idé när man inte mår riktigt bra!
Jag har iofs ändå fått adrenalinkickar så det räcker för både mig och alla som läser bloggen.

Nej nu skall jag gå ut å lägga mig i solen och krya på mig för jag vill ju icke vara sjuk nu när det nalkas "hås-sjov" och en lång wekeend på öland.

-m!cke

Inga kommentarer: