onsdag, juli 11, 2007


Vad nu än detta föreställer så är det vad det kan bli när jag bara sitter och drar lite streck utan att egentligen veta vad som komma skall!
Noll anatomi och rosa, kan det bli mer underbart :)
Rosa är en underbar färg att skissa i, vet inte varför det har blivit så, men jag har mina aningar att det är de gamla serietidningarna som inte hade färg på alla sidor en del va bara skuggade lite lätt i rosa! Speciellt de gamla acke tidningarna!
Undrar vad som hände med den där goeacke egentligen, fick han någonsin dam!
Det där hamburgermonstret vad han nu än hette, det måste vara en kopia på mig!
Varje gång jag ser på american pie så tänker jag på hamburgerätar killen när jag ser finch, dem är otroligt lika till utseendet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Var det inte Sopprot han hette ? Eller var det ngn av de andra kanske :P