onsdag, juli 04, 2007

Semesterplaner

Semestern kommer i 200 km/h rakt emot mig, jag har inte ens hunnigt längta efter den som jag brukar, därför har jag inte gjort upp sådär jätte många och stora planer!
Ska förstöra lite av min semester på helgerna som vakt, allt för pengar vet ni!

Redan första veckan har jag och några grabbar bokat ett vandrarhem i halmstad!
Det kan väl va kul att festa till det lite i Per Gessles förlovade hemstad eller skall man säga halm-stad.
Sen blir det en tur till Öland, den årliga grillfesten hos mattin, det brukar vara präglat med skandaler och hångel med allt och alla där! Aldrig fel.
Jag funderar även på göra en liten liten liten roadtrip över sverige för att hälsa på alla vänner som man någon gång har lovat att hälsa på men lyckats försumma för att man aldrig egentligen haft tid!

En sak är säker! Måndagen den första semesterveckan skall jag tillbringa på soptippen i hemorten och kanske panta mina sjuochetthalvttusenton petflaskor!

Ska äta gott och försöka hinna med lite vänner på någon strand västerut, köra gocart, köpa något riktigt onödigt! Spana på Damer och bara finnas till!

Inga kommentarer: