fredag, juli 20, 2007

Öland

Återigen bär det av till öland, lite halvkrasslig men ändå känner jag ett jävla sug efter att kolla läget på öland!
Det va ju trots allt mindre än en månad sen jag passerade den där välkända bron!

Ska bli kul å festa lite med delar av det "gamla" gänget!
2 av killarna man inte hör av sådär jätteofta eller så, ni vet resten folk flyttar och man tappar kontakten lite! Tyvärr är det ju ofta så!
Men nu denna helgen skall vi återuppleva gamla minnen och bravader och förmodligen skapa ett par nya skandaler som vi kan komma ihåg när vi tänker tillbaka på våran ungdom!
Den stämningen som finns på öland finns nog inte någon annanstans i sverige, det är så jäkla härligt att bara kunna stå och prata med en vilt okänd människa om allt och inget och bara låta nattens småtimmar flyga iväg.
Alla man träffar är så öppna och härliga och man behöver aldrig vara rädd att åka på en propp, snyting eller någon form av boxningsövningar så man till slut slutar som en kebabpizza i ansiktet!
Nej sånt finns inte där!
Oj, där drömde jag mig kanske bort lite väl mkt, men misshandlar kan ju förekomma överallt men jag gillar öland ändå!
Det är ett vackert place och trevlig dialekt på ortsborna i borgholm!

NU ska jag packa det sista sen bär det av!
Hoppas ni överlever några dagar utan att höra från mig

Adjöken.
.m!cke

Inga kommentarer: