torsdag, juli 19, 2007

Vita Springaren

Jag tror många ser saken så här när dem kollar efter pojk/flickvänner att vad vill man ha för respektive, hur ska hon se ut och vara!
Så det blir automatiskt en checklista i ens huvud och ofta ger man nog inte ens folk chansen för att dem har helt plötsligt för många brister på den där checklistan!
Varför kan man helt enkelt inte bara försöka gå på magkänslan och ändå försöka satsa även om personen i fråga brister på punkt 2 och 36.
Hon hade ju inte bruna ögon eller nej hon va ju lite rultig om höfterna.
Henne slänger vi åt vargarna och ropar sedan in näste man till rakning (eller vad man nu kan säga om en kvinna, lämna henne åt vargarna!)



Sen kan man ju faktiskt inse att man inte är så jävla perfekt som många människor i världen tycks tro att dem är idag, tro det eller ej ni uppfyller inte heller någon checklista till punkt och pricka!

och till er tjejer:
NEJ det kommer inte komma någon riddare på vit springare och ta er bort från vardagstristessen, ibland kanske du måste tappa näsduken för att ens få riddaren intresserad!
Sitta hemma i flickrummet och vänta är ju bara horribelt att ens tänka tanken på.

När ska folk fatta att man ibland måste nöja sig med mindre för att allt ska bli bra?
Allt kan inte vara perfekt och lyckligt, hur kul skulle det vara att leva om allt bara va lyckligt hela tiden!

Jag har lika många brister som jag har fördelar, det har alla!
Ingen är fullkomlig!

Ha lite tålamod nu för bövlen.
haha

-m!cke

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu tycker jag att du är lite negativ :) Jag ska fortsätta vänta på min vita springare!

Anonym sa...

Nja lotta jag tyckte faktiskt att det var klockrent skrivet :-)

Anonym sa...

Riktigt bra skrivet och jag håller VERKLIGEN med dig...
Så skönt att ytterligare en människa insett detta som jag vetat lääänge nu ;)