lördag, mars 10, 2007

Djurplågeri

Usch å fy och spott och fräs och äckelblä på alla dessa jävla djurplågare i världen, jag har inget emot att man dödar djur för att äta upp dem sedan så länge man vet att djuren har haft ett drägligt liv.
Jag har själv jobbat inom djuruppfödningsbranschen, och så vitt jag vet så led inte dom djuren jag va med från början till slut någon större nöd.
Det kan ha hänt att jag sparkade en tjur i huvudet någon gång när den skulle stånga mig, men jag tror inte definitivt inte tjuren led så länge av det.

Men skjuta fåglar med pil? Det är så man spyr när man läser sånt.
Måtte förödaren brinna och stekas länge i helvetet när han väl kommer dit, för dit kommer denne med all säkerhet, frågan är bara när.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1018855,00.html

Inga kommentarer: