lördag, mars 10, 2007

Ofantligt.

Varför är jag så ofantligt dryg ibland?
Som igår när jag skulle gå in på krogen så vägrade jag visa ID, utan jag visade ett simpelt kranförar bevis, sen va jag tvungen att visa massa andra kort i min plånbok.
Varför tog jag inte bara fram Körkortet omedelbums för att undvika munbatalj?`
Nej, ibland är det faktiskt kul att härja med dryga entrévärdar, jag måste säga att han va mycket dryg och osympatisk, ohjälpsam och hade noll humor.
Jag säger bara en sak..
Jisses, hujedaligen.
Jag kom in efter många om och men.
Dom andra vakterna på stället som jag känner lite halvt ytligt så skrattade bara när jag berättade mitt försök att komma in.

Killen i dörren skulle bara visa makt, och såna idioter tål jag inte.

-m!cke

1 kommentar:

Anonym sa...

Så typiskt av ordningsvakter att utnyttja den lilla mikromakten de har. Töntigt! Och btw så heter 'hunden' Falcor :-)