torsdag, mars 15, 2007

Noll Noll


En Del dagar känns allt som en berg och dalbana, det går upp och det går ner.
Ena stunden känns allt solklart och klockrent, provet imorgon klarar jag galant, medans den nervösa delen av mig säger fyfan du kommer inte klara det, du har slängt ut pengar på detta i onödan,du kommer aldrig klara provet....
Men men det återstår att se imorgon runt 1230 om jag har lyckats eller ej.
Jag väntar med spänning.
Och medans jag är orolig i mitt inre så går det inte använda pennan eller huvudet till någontingen som helst vettigt..
Men däremot va det ganska kul å köra ett rollspel på kursen idag, läskigt värre va det när jag råkade fastna ett par sekunder för länge i någons ursöta blå ögon.
Jag hatar när det sker, jag fullkomligt hatar när jag inte kan kontrollera vad jag tittar på.
Jag fick iaf godkänt på den praktiska delen till slut, i morgon är det den teoretiska som väntar..
Hujedaligen och spott å fräs.
Jag sa till Polisen som leder kursen som är ett springsteenfan precis som jag att om jag klarar kursen så ska jag ställa mig på katedern och spela intro till the river på mitt slitna munspel inför helklass....
-m!cke

1 kommentar:

Anonym sa...

haha! jag vill se dig spela munspel på katedern! i'll be there ;D