tisdag, mars 13, 2007

Jag känner mig tom

Usch, jag känner mig så tom..
Jag är fruktansvärt van att ha åtskilligt jättemånga låtar runtomkring mig och vissa dagar har jag verkligen behov av att lyssna en viss låt eller album..
Men nu när jag har ny dator så finns det ju inga låtar kvar och den gamla hårddisken verkar har kraschilerat duktigt åxå :(.
Men något som gör mig ännu mer förgrymmad och tom i sinnet är att 6 års teckningar har bara tjoho svisch svoschat bort från min dator.
Det va riktigt kul att titta på dem första man gjorde på datorn och dem sista.
Helt otroligt vad man utvecklades utan att man märkte det.
Men nu är alla bilder, texter och balla fotografi historia.

Attans bananer säger jag bara..
det är inte min dag idag
-m!cke

1 kommentar:

Anonym sa...

Du borde föra över sånt på ett usb-minne, Micke! :)