söndag, mars 11, 2007

Wallander

Såg den senaste Wallander-filmen igår kväll/natt med några kompisar, jag tycker dom är ganska sevärda, det va denna sista med.
Men Wallander utan Johanna Sällström och några andra nyckelpersoner vore inte kul.
Jag är förvånad att filmen va så rå och mörk en tråd igenom hela filmen, det brukar alltid vara så svenskt och harmoniskt annars, och om det är något ouppklarat i mitten av filmen så har allt löst sig och dom skrattar och kalasar i slutet. Men ICKE.
Men denna va nästan så man stod där med en klump i halsen när eftertexten hade rullat förbi och tänkte vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? Skulle det verkligen sluta så?
Ja det skulle det visst.

-m!cke

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså, är det? Läskigt!

Anonym sa...

Jasså är det? Läskigt! /carro

Anonym sa...

Nejdå jag har inget emot ordningsvakter överlag men tycker att vissa ger hela yrket dåligt rykte och det tycker jag är fel.

Anonym sa...

Oj, intressant. Men lite läskigt.. Tack : ) Jadu, jag gör inget speciellt.. inte alltid jag fastnar.. hehe

Anonym sa...

Ja det kanske det är, jag håller mig mest på campus och här brukar det vara lugnt. Har du dåliga erfarenheter av Växjö?

Anonym sa...

Pluggar medie- och kommunikationsvetenskap och är klar till sommaren :-) Bor du oxå i Växjö eller hur kommer det sig att du festar/hänger här?

Anonym sa...

Då ska jag hem till västkusten igen :-)

Anonym sa...

Naaaae, jag saknar havet, kusten, familj å vänner. Vill ha dom närmare

Anonym sa...

Det får vi se. Just nu är jag bara inställd på att få ha sommar med sol och bad :-)