onsdag, mars 28, 2007

Nu är äntligen våren här för att stanna, och efter våren kommer det bästa av allt, sommar.
Det är på sommaren allt händer, det är på sommaren alla är glada, svettiga och skitfulla.
Idag har jag matat mig själv med sommar, gått efter den mickistiska metoden. 3G.
Gyllene Tider, Glass och Gris.
Grisen gör sig bäst grillad, och i folkmun även kallad fläskkotlett för grisen är död och styckat på sådant sätt.
Stack iväg en runda på byn och köpte mig lite sårtejp till min tå, iklädd linne och trasiga slitna jeans, och dom största pilotbrillorna jag kunde hitta i botten på min glasögonkista.
Jag kände mig så somrig att jag va tvungen att veva ner bilrutan, trots att jag har något så modernt som ECC/AC i min bil.
Men när jag började närma mig mitt slutmål och civilisation så vevade jag upp rutan: (hur nu i hela helsingborg man kan veva upp en ruta med elhiss)
Skruvade ner stereon som spottade ut sig somriga köra för fort låtar såsom: Born To Run, Badlands, Boys Of Summer. (Nej det finns låtar som börjar med andra bokstäver än B på skivan)

Lite besviken på livet är jag för att jag kände inte att det var någon som direkt vart något intresserad av att träffa mig på tuman hand efter mitt förra inlägg.
Vafan är alla så rädda för? Jag är inte kannibal trots att jag äter gris :)
Fick för mig att rita någon nalle i vårsolen, inte för jag ritade med någon sol eller så men vafalls :)

Om ni köper en glass så se till att ät upp den innan den smälter, för hujedaligen va varmt det va i solen idag.

-m!cke

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag trivs faktiskt bra i Växjö : ) Var bor du då? Ihelgen ska jag med min kusin till Vetlanda och hälsa på hennes familj, sen ska vi till Jönköping o shoppa o så. Vad ska du hitta på då?

Anonym sa...

Haha det är ju skönt : ) Okej, en lung och skön helg då.. Jo, det blir lite resande i Småland!

Anonym sa...

Äsch, du blir nog inte fet av en helg : ) hehe. Ha en bra dag! : )

Anonym sa...

Hittade du nått intressant i Växjö då? : )

Anonym sa...

Är det bättre med tån nu då? Nja, vi var inte så länge på stan.. men ett linne hittade jag iaf, får försöka hålla i mig. Shoppar alltid för mycket! Spelar du gitarr eller? kram

Anonym sa...

Låter ju helt underbart me linne o slitna jeans =) Solen ler mot oss nu!