måndag, mars 26, 2007

Kontaktannons


Jag vill ha någon som kan äta min vidbrändra mat en tidig lördagsafton, en vän som man kan prata med om allt och inget och få timmarna att flyga iväg som minuter vore sekunder.
Att någon skall värma min frusna kropp för att det alltid är en bit under den normala rumstemperaturen i mitt hus.
Sen får du gärna inte må illa så fort du ser diverse defekter på min annars ganska normala kropp.
Sedan skulle det vara tacksamt om du skulle kunna tänka dig att offra dig en söndagseftermiddag under vinterhalvåret då och då och följa med mig och titta på en underhållande ishockeymatch i kronobergs läns västra delar.
Skulle inte heller skada att om du som kvinna hade förståelse för mitt träningsschema och mitt mcdonaldsätande.

Amen



8 kommentarer:

Mange sa...

Lite sent men...kul att det gick bra på jobbet! Och hoppas du får din ängel...

Anonym sa...

Ja, var finns denna kvinnan?! ;)Puss

Anonym sa...

Jo då de blir allt en del utgång på sivans och stallarna, mest stallarna. Sj då? Japp är med i västkusten!

Anonym sa...

Är det bra på oleo då? Nja, plugget går la sådär just nu.. man är mycket hellre ute i det härliga vädret.. Ska försöka ta tag i min hemtenta lite nu.. Men pluggade inte du?

Anonym sa...

okej : ) Va jobbar du med då? Japp bara slappat i solen : ) Har du hittat på då?

Anonym sa...

Usch, låter inte kul. Hoppas tån blir bättre snart då! Imorn blir det säkert lite stekning, haha. Annars är det träning och plugg som gäller! Själv då?

Anonym sa...

Grisfest? Jaa du, ingen aning. är inne på min andra termin.. så efter sommaren är det bara 2,5 år kvar. Haha! Jaa det är jättefint runt sjön, I like!

Anonym sa...

Haha, vad underbart! Skall fortsätta läsa mer imorgon och sparar dig i mina favoriter! Kram och godnatt! //SagoElin