måndag, mars 19, 2007

Helvetes

Först och främst så skall jag hälsa till Josefine och tacka för senast, när nu senast va?

Sen tänker jag inte tacka min chef som kom med det helbra tipset att slita loss nageln från stortån, jag tänkte väl att han är väl smart och så för sin ålder, han har lösningar på det mesta men den sista lösningen va nog den mest korkade av dem alla..
Jag va ju tvungen att testa, så jag tog en kniv, sked och bra med hög hårdrock på stereon och slet bort nageljäveln..
Undrar om han är nöjd när han ser mig haltandes imorgn, fyfan varför går jag jämt på sånt..
Han sitter säkert hemma och myser i sin saddistsoffa, hujedaligen vilken man.

Lena Phs låt passar bra nu..
Ont det gör ont, SÅÅÅÅÅ ont
Hoppas man kan sova när benet hoppar i ren frenezi, det återstår att se mina vänner..

-m!cke

1 kommentar:

Anonym sa...

Aj! Det lät inte som en bra idé nej.. men nu vet du det =P