tisdag, mars 11, 2008

The Boys tries to look so hard.

Jag tror jag har kommit till den där delen i min tillvaro då jag känner att jag struntar i det mesta och är lycklig så länge jag får jobba!
Tål nog egentligen inte att sitta still i ensamheten längre, känner ingen mening då kan jag lika väl jobba fastän folk gnäller på mig titt som tätt att säg nej för fan nån jävla gång, du orkar inte jobba så mycket.
Men det jag egentligen inte orkar är att sitta själv så många gånger, det är bättre och jobba och somna av utmattning än att sitta och grubbla varför det skall vara så sanslöst svårt att träffa rätt, en stolpe in, istället för stolpe ut.

Men jag säger som våran berömda komiker Robert Gustafsson "jag är inte bitter".

Nej jag är inte bitter, inte det minsta även fast det låter så.
Nu blir det mest träning och jobb på fritiden!

Saker jag borde göra med är att få ordning och reda i mitt hem, det är mkt som jag har skjutit på framtiden som inte har hunnit komma än, måste ta tag i det hela.
Det går helt enkelt inte sopa allt under mattan, men på påskdagen har jag sagt att då skalll jag varken träna eller jobba så då ska jag ha ett litet kalas för att fira att jag för en gångs skull inte skall göra något.

-m!cke

Inga kommentarer: