onsdag, mars 05, 2008

Vad i helvete driver foppa?

Foppas comeback
Det verkar inte som något kan stoppa denna gigant, jag frågar mig gång på gång när jag slår upp mittuppslaget och kan läsa följande: Foppa Skadad, Foppas Karriär är över, Foppa hit och foppa dit.
Vad är det som driver den magicboy som han kallades en gång i mitten på nittiotalet, det kan ju knappast vara pengar eller kändisstatus, foppa är ju både ohövligt rik och riktigt riktigt stor over there.
Kan det vara så att han tycker det är så sablans kul att spela ishockey och snöra på sig skridskorna eller är det adrenalinet som pumpar när 10-tusentals jublar så fort han rör pucken.

Jag antar att jag aldrig får veta vad som driver denna gigant, jag har räknat ut honom flertalet gånger och allt som oftast tyckt det är patetiskt av honom att ens fortsätta spela ishockey när han drabbas av skador och annat drabel som kan inträffa i rinken.

Jag har bara en sak och säga till foppa, du är ingen ungdom längre och om du över huvudettaget skall kunna röra dig som 50 åring istället för ligga med smärtor som följder av förslitningsskador och ledband och benbrott, kunna gå på din golfbana i övik?

Inga kommentarer: