måndag, mars 24, 2008

Tjo

Då har det varit påsk och jesus kristus har ännu en gång hängt på korset för typ 1975:e gången om man nu räknar att jesus va 33 år gammal när han dog.

Långhelgen har jag hunnit med en hel del, har varit på ett hemskt humör på att reta upp människor, jag har gått hand i hand med djävulen som suttit på min vänstra axel tillsammans med mitt mjäl och berättat för mig hur jag ska reta upp folk.


Fredagen som va en lång, så ägnade jag mest hela dagen åt att vara trött och grinig och spelandes xbox, se utgång på kvällen på ett av sveriges sämsta danshak. USCH.
Den där damen på mcd i växjö har nog inte visat en kund ett leende NÅGONSIN.
Hur som helst så slutade kvällen med att jag satt å väntade på bussen och frös halvt ihjäl då jag va livrädd att bli strandsatta i apokalypses metropol växjö.
Fördrev tiden med att prata danska med förbipasserande.

Lördag så va jag mest bakfull och allmänt uttråkad som alla andra dagar, men slutade med att jag åkte hem till syster som lockade med ett rejält mål mat.
Som sagt förr mången gånger förr så vägen till mickes hjärta, laga god mat.
Jobb på kvällen, skule försöka impa på några damer men det slutae med hjärnskaknig.


Söndag: den årliga rondellhundsfesten, fast denna gången byggde dem ett hus, jag vet inte vart jag höll hus när dem snickrade men det hela slutade med att en ruta gick sönder och att jag somnade strax efter klockan nio av total utmattning.

Ni tappra själar som valde att inte komma missade ett galej som hette duga.

-m

Inga kommentarer: