tisdag, mars 25, 2008

SMS regler

Jag kunde inte undkomma att kasta mig handlöst in i en konversation och konflikt angående smsregler.

Dom sa att va fan, kan inte killen smsregler jag trodde bestämt jag skulle få vänta minst ett par timmar han är ju för på för att han skickar svar direkt.
Jag väntade bestämt 30 minuter minst innan jag skickar, ibland svarar jag inte alls bara för att inte verka på.
Varför ska man vänta 3 dagar om man har hittat en tjej, varför varför varför?.
Jag skulle uppskatta om kvinnan i fråga saknade mig efter några minuter och smsade, hur kan man ogilla någon när dem är för på om man känner lika för varandra?
Jag kan köpa resonemanget att man ältar och funderar på vad man ska skriva, men spelar det verkligen så stor roll egentligen vad det står i smset såvidare man inte gör bort sig totalt och skriver typ hej fan va jag gillar dig, kan vi knulla nu... oh no.. det är inte okej.

Hur fungerar dem där smsreglerna? jag kör oftast efter mina egna regler, det kanske är därför jag är så satans singel.

-m

Inga kommentarer: