lördag, mars 22, 2008

massage

ooooooooh, det va bra längesen jag fick massage i sverige, jag kan inte minnas det sist!
Det hela begynte att min far hade ont i nacken så tog syster fram sina svenska genuina massagekunskaper och hjälpte min far.

Vad skulle då hennes 2,5 årige son göra, han behövde ju åxå någon att massera och snäll morbror som man är så ställer man ju upp.
Det är ganska charmigt när ett litet energiknippe gnider in någon exotisk salva på ryggen vid namn helosan och efter var 10 sekund lägger ner huvudet litet på sned och tittar rakt in i mina ögon och frågar om det gör ont.

Han har förmodligen hört syrran säga det till farsan.

Men som vanligt när det gäller barn så tröttnar dom snabbt och jag fick gladeligen ligga där med massa kräm på ryggen för att han hade fått syn på en traktor som va mkt roligare.

Men få massage av en 2,5 åring är inte att leka med. Gulligt värre..

-,mightymike

Inga kommentarer: