söndag, mars 30, 2008

Shuffletime

Här är en klassisk grej där winamp siar om min framtid och nutid och dåtid.
Winamp är min spårtant då jag tryckt nästa och shufflat fram låtar på varje fråga.


Hur mår du idag? Don´t Cry / Guns And Roses (alternate lyrics)
Kommer du att komma långt i livet? Catch The wind / Springsteen
Hur ser dina vänner på dig? Evucation from the West / Springsteen
Kommer du att gifta dig? Vid Silverforsens strand / Matz Bladhs
Vad är ditt livs themesong? Folsom Prison Blues -/ J. Cash
Vad är din livshistoria? In med bollen / Markoolio
Hur är skolan för dig? Unchained Melody / Righteous Brothers
Hur ska du ta dig fram i livet?Put a spell on you / Bonnie Tyler
Hur kommer imorgon att vara? Dreamer / Ozzy Osborne
Vad är det bästa med dina vänner? Fear of The Dark / Iron Maiden
Vad finns i lager för nästa vecka? Tusentals händer / Imperiet
Vilken sång beskriver dig bäst? landslide /Dixie Chicks
Hur är det med ditt liv? Winning a Swordfight / Monkey Island
Vilken låt ska spelas på din begravning? Unexpected Song / sarah brightman
Hur ser världen på dig? Här är jag / Attentat
Kommer du att ha ett lyckligt liv? Another one bites the dust / Queen
Vad tycker dina vänner om dig? Ditt Hjärta måste gå sönder / Lasse Lind
Har du en djup och mörk hemlighet? Black Hole sun / Chris Cornell
Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Drunknar / Attentat
Hur kan jag göra mig själv glad? Knock On wood /Amy Stewart
Kommer jag nånsin att ha barn? Chain Lightning / Springsteen
Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Nights in white satin /helmut lotti
Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Rambountius Boy / J. Fogerty
Har du några tips till mig? Mary Lou / Springsteen
Hur kommer jag att bli igenkänd? Ligga lågt / Tomas Wij Andersson
Vad är min danssång? Put something in my drink / Children of bodom

Inga kommentarer: