söndag, mars 09, 2008

Var är mina kläder.


Jag vet inte så mycket om Luleå och deras ritualer men man kan ju inte göra annat än att skratta åt denna bild som Alf Lindbergh tagit för Aftonbladets räkning.
Det är när Luleå har klarat sitt elitseriekontrakt till nästa säsong.
Så vitt jag kan urskilja på bilden så nästan alla spelare på sig kläder.
Men denna entusiast måste slängt av sig kläderna snabbt och man kan säga att den fångar dagen då det ser ut som han är nära att klättra på spelaren framför honom!

Det finns ingen bättre lycka än den lyckan man kan få fram genom det har gått bra för sitt lag, det är en otrolig känsla och det sprudlar av endorfiner och adrenalin i hela kroppen.

Jag gillar bilden, helt klart.
Den speglar lite: Hur tänkte jag där? Äsch skitsamma jag är glad ändå.

Inga kommentarer: