torsdag, september 11, 2008

bokmal

När natten nalkas och jag har hoppat några rundor i sängen så brukar jag alltjämt läsa ur en bok tills jag somnar!
Allt som oftast så somnar jag efter några sidor med lampan tänd hela natten och med den tunga boken i handen liggandes på sidan!
I går natt var det inget undantag, jag somnade med boken i handen och lampan tänd, bara det att jag vaknade av någon anledning och kunde inte somna om!
Så jag öppnade boken och sen vet jag inte vart timmarna flög iväg men mina ögon blev bara inte trötta.
Jag tror jag läste 150 sidor i natt, jag som vanligtvis slocknar efter 5-10 minuter låg istället vaken i flera timmar och malde ner boken.

Det är nog därför jag aldrig skulle bli bra på plugga för jag somnar jämt, jag somnar ofta när jag ser på film med! Jag slappnar väl av på något sätt jag inte kan förklara.

-m!

Inga kommentarer: