torsdag, september 18, 2008

RÖR inte min mustasch.


http://www.aftonbladet.se/nojesliv/idol2008/article3335593.ab


Det hela handlar om en kille på idol som får ett ultimatum, du går vidare om du rakar bort mustaschen.

Mustaschen

En välbekant mustasch dyker upp bland de tävlande. Det är Henning Löw, 23, som även deltog förra året.

Mustaschen är dock inte alltför populär och får sig en rejäl diss av Andreas:

– Det där hjälper dig inte på något sätt. Inte med tjejer, publik eller skivförsäljning.

Henning ser tveksam ut men får en biljett ändå.



Varför skulle inte mustaschen hjälpa honom med kvinnor? Eller vad vet jag? Jag tror inte jag har varit i närheten av någon kvinna sen jag började odla min stolthet som tyvärr inte har utvecklats mer än som en iransk 11 årings moppemustasch.
Det kanske är dags att raka bort mustaschen, men jag tror nog att jag kan lyckats med mustasch!
För gjorde Leif Loket Olssons och Tom Selleck det en gång i tiden varför skulle inte en halvt galen grabb från skogen jämte landsvägen bli något för att han har en mustasch!
Befängt helt enkelt.
Jag ska helt enkelt raka bort mitt skägg och bara ha mustasch och sen får alla skratta så mkt som dem vill åt det hela!
Fast i mitt fall tror jag nog alla redan har skrattat färdigt!
Skrattar bäst som skrattar sist helt enkelt....mohaha.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, gud så kul. Och tack för kommentaren på min blogg, extra kul när en kille kommenterar - det händer inte så ofta =)

Säg gärna till vad du skulle vilja läsa mer om på bloggen.

Anonym sa...

Raka bort mustaschen Micke!!!!

Anonym sa...

Nämen Micke.. det där trodde jag knappt om dig! Ett rejält helskägg är mer din kopp te kan man tycka =)

Ta en titt på denna bild ("http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=270719886&albumID=905367&imageID=9645489") och säg mig, ser du någon mustach på dessa gentlemän? Nä just det, då ska inte du heller ha nån! Springsteen och Ness side by side, would love to be there =)