torsdag, september 04, 2008

Operation Icecold

Detta kan vara bland det kyligaste och iskallaste uppdrag jag någonsin tagit för min enkla hand, jag vet inte om jag är man nog att klara den utmaning som står framför mig på lördag!
Jag vet inte vilka faror som väntar mig långt långt där inne i dessa minusgrader och jag vet inte vad som kan komma tänka sig attackera mig när jag sänker garden.

Efter så många månader utan is och kyla så vet jag inte ens hur kroppen reagerar mot kylan, kommer jag gå under eller får jag bara en enkel förkylning.

Kommer jag kunna frosta av frysen?

Jag är fruktansvärd rädd för vad som kan finnas djupt där inne, jag har svaga aningar om att jag har en och annan kycklingbit och köttfärs som har legat och kanske muterat sig till något grymt monster som bara önskar livet ur mig för att jag hållit det instängt alldeles för länge?
Vem vet om det rent av är det där glasspaketet som har allierat sig med fiskpinnarna från 06?

Ungefär vid middagstid på lördag så kommer alla mina frågor besvaras och om jag slutar skriva efter det så kan det hända att en kylklamp har satt stopp för min framfart i bloggvärlden

Med vänliga hälsningar en rädd micke..

Inga kommentarer: