tisdag, september 23, 2008

Headache

Jag vet inte vad det är för tristess huvudvärk som har flugit in innanför pannbenet på mig!
Har ändå sovit hyffsat inatt och ätit regelbundet men det är någonting någontstans långt där innanför skallbenet som plågar mig och gör mig trött och gnällig.

Kanske är det dags för den årliga "nu jävlar är det höst och nu blir jag sjuk"-sjukan som smyger sig ljudlöst och sakta på mig redan innan det har blivit oktober i kalendern.
Kanske är det bara idag det känns som 50 cent leker med orytmiska basgångar i mitt huvud.

Det går ett rykte över nätet att det kan vara min vän Josefine som har gjort en lite mindre bra än perfekt avbild av mig i form av en docka som hon med ett elakt skrat sätter nålar i för att föra över sin huvudvärk till mig!
Jag är rädd att det kan ha gått till på det sättet. Rena Voodo-magin har drabbat loss mitt i mörkaste småland medans ännu solen var uppe och lös på mitt lite för långa men gröna gräs.



-m

Inga kommentarer: