tisdag, september 16, 2008

Massa frågor

1. VAD HETER DU?
Micke

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Träningsbyxor (precis tränat)

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Somewere over the Rainbow med en hawaiisnubbe.

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Jobbade mestadels av kvällen sen så flög timmarna iväg på ingenting

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Potatis och Fisk

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Mörkt och hösten nalkas.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Farsgubben

8. DET FÖRSTlA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Kroppen

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Oh ja.

10. HUR MÅR DU IDAG?
Lite trött pga sömnbrist

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK
Coca Cola

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
Grogg

13. FAVORITSPORT?
Spela innebandy, titta på hockey

14. HÅRFÄRG?
Brunt

15. ÖGONFÄRG?
Bruna idag iaf

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Soluppgång

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
En bror 15år, en syster 30.

18. FAVORITMÅNAD?
Juni

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Arn - Riket vid vägens slut

21. FAVORITDAG I VECKAN?
Lördag

22.FAVORITHOBBY
Gitarren och skissbordet

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Nej det skulle jag inte påstå

24. FAVORITLÅT(ar)?
Just idag är det Something in the Night med Springsteen

25. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kalla Kyssar

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Såklart

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
-

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?v
-

32. HUR BOR DU?
Mitt lilla hus i skogens slut

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Fantasy och episka böcker

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Den har inte funnits i min närvaro sen muskulan lämnade jordelivet och ersattes av optisk

35. FAVORITSPEL?
Spelar inte så mkt längre, men Zelda till Super nintendo

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Hell no

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Vad vet jag.

38. ÄR DU ROMANTISK?
Ett tag så såg jag mig som den siste romantikern, men även den delen av mig har gått i ide eller dött ut

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Från och till. Ja men ändå nej

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
ingen

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Jobba på som tusan så jag hinner med att titta på Troja - Leksand

42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
22:50



Svara på frågorna och maila mig eller skriv i din blogg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag snor frågorna!