torsdag, september 18, 2008

Jag älskar.

Jag älskar att vara poppis och när man kommer på att man har glömt mobilen på ett av få ställen i huset förutom framför datorn som man sitter på och är gjort av porslin.
För er som inte förstod vart någonstans jag glömde den så kan jag komma med en ytterligare ledtråd, det finns en liten knapp längst upp och om man trycker på den så kommer det vatten rinnandes och även om vatten är gott så skulle jag inte druckit det vattnet som kommer därifrån, men en del hundar har en speciell förkärlek till just det vattnet så därför finns det något slags lock man kan fälla ner för att undvika hundincidenten.

NU tillbaka till vad det är jag älskar, jo jag älskar att gå fram till mobilen och se att (hör och häpna) 7 meddelanden bara ligger och väntar på mig i inkorgen så nu kan jag roa mig i minst 3 minuter med att läsa dem och svara på dem jag tycker är mest nödvändiga att svara på idag annars så svarar jag imorgon.

Jag tror jag ska glömma telefonen på toaletten lite fler gånger det verkar vara ett SKITbra ställe att glömma mobilen på för då blir man poppis.

För er som undrar varför min mobil låg på toaletten så handlar det definitivt inte om att jag spelar in när jag slår en sjua mot porslinet eller en ljudupptagning på när jag gör nummer 2.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ha! Skummis :P