onsdag, september 24, 2008

Magsäck

Jag tror jag innehar en av världens konstigaste magsäckar, den är konstant tom fastän jag fyller den till bristningsgränsen men på något vis så känner jag mig ständigt hungrig?
Är mat en drog för min del? kommer jag bli lika tjock och svettig som Elvis va i slutet av sin karriär.
Just nu sitter min mage och kurrar ifatt med radion, jag får skruva upp radion högre och högre men ju mer jag skruvar upp desto mer råmar magen likt en brunstig ko!
Den vill ha mat, den vill ha sötsaker i mängder!

Just nu så sitter magen och trånar efter snabbmat, sån mat som sätter sig på magen! Typ flottiga pommes och mustig burgare som dryper av dressing.
Det där med matlagning är ju inte min starka sida heller, men det är ju ingen nyhet för alla som känner mig!
Just nu får jag helt enkelt försöka hålla mig och vänta tills jag vaknar i morgon, det är i morgon jag ska hugga ihjäl den där röda vackra falukorven som ligger i kylskåpet och fylla den med lök och ost å sen kasta in i ugnen! Gott och enkelt!

Inga kommentarer: