onsdag, augusti 29, 2007

Horse


inte för att jag brukar stämma upp till dans med min penna och det blir en hästkrake utav min inspiration, men jag kom å tänka på det i norrland när jag satt på mitt hotellrum å vi hade kört in på bodentravet och kollat läget lite, senare på kvällen va det trav på tv.
Då började en lampa likt ett stroboskop blinka ovanför min hjässa och inspirationen bara flög i mig och jag va tvungen att ägna en hel halvtimme åt att gå ner till Coop Forum och köpa mig ett rutigt skissblock och sen börja mitt försök att rita en häst...
Så här blev det efter många om och men.
Josefine, du behöver inte vänta tills jag är online och kan sända dig bilden, du får den genom min blogg.

Nu blir det sängen för min del.
Godnatt och sov gott på mig själv.
-m!cke

1 kommentar:

Josefine Gunnarsson sa...

Absolut fin! Kommer du ihåg att jag för två år sen fick några av dina såna bilder som du hade printat ut på papper? Dem hittade jag igår =). Kanske skulle placera ut dem lite strategiskt i mitt rum o göra reklam ifall det kommer gäster som använder det när jag är borta (det låter som om jag är döende, usch)