fredag, augusti 17, 2007

Måleri


Då har jag ägnat en halvtimme åt att skissa och roa mig lite.
Vet inte vad han skall föreställe eller så, men jag blev nog lite inspirerad av den där surf-filmen jag såg fastän bilden inte har något med surf att göra.

Surfs Up va en i raden av underhållande lyckade animerade komedier, se den om ni känner att ni har en timme och tjugo minuter över!
Den handlar om den lille Pingvinen Cody som vill bli prosurfer och hans bravader och misslyckande på paradisön Pin Gu.
God underhållningsfaktor...
Speciell den underbara Jon Heder från Napoleon Dynamite som är rösten bakom Chicken Joe, den där laidback kycklingen som glider som om han vore ständigt påverkad av något lugnande preparat.

2 kommentarer:

Memman sa...

Så söt den var=)

Japp känner henne litegrann vi gick samma kurs på högskolan i våras. Världen är rätt bra liten ibland visste inte att ni kände varandra=)

Anonym sa...

Helt underbar film :-) Såg den igår och var fast. Kunde inte somna förän jag sett hela! 8/10 av mig!