onsdag, augusti 01, 2007

Lista


  • Spelar du instrument: Ja (munspel, gitarr lite piano)
  • Har du några danska släktingar: Japp, jag kan tom snacka och förstå danska
  • Din mest överanvända mening: "Den lille, det kan inte va farligt"
  • Dina första tankar när du vaknar: Vem fan e det nu som vill något?
  • Är du hungrig: Har precis käkat pannkakor
  • Vart befinner du dig just nu: Framför dator
  • Vart bor du: Växjötrakten
  • Vad har du för t-shirtstorlek: S/M
  • Är du bra på: Rita Kalle Anka under minuten
  • Är du kåt: NÄr lusten faller på
  • Är du singel: japp, singel som grus
  • Vilket land kommer du ifrån: Sverige
  • Din mobiltelefon: Nokia
  • Låt just nu: Springsteen - Tougher Than The Rest (live)
  • CD i stereon nu: Blandband
  • Är du sexig: En gång om året får jag till den rätta looken och då stoppar inget mig
  • Antal timmar sömn inatt: 6 små timmar
  • Vem är snyggast: DU?
  • Vem vet mest om dig: Mr Rob
  • Vem vet du mest om: Många
  • Vad vill du ha just nu: Inspiration och mindre huvudvärk
  • Höger eller Vänsterhänt: HÖger
  • Språk: Svenska, engelska, Danska, Norska och lite lite lite tyska
  • Vilka sjukdomar: Något fel med mig det är det ju.
  • Ditt mål i livet: Skriva en bok, låt och en serie
  • Sängdags: Oftast för sent.
  • Fobier: Inga som jag inte har övervunnit
  • Känner du en snygg kille: Ja
  • Har du körkort: Jajemen
  • Brukar du svara på kontaktannonser: nej
  • Åsikt om jultomten: Luden
  • Äger du några vapen: Japp
  • Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Nåt som klingar gott
  • Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Zacharias (Tro det eller ej)
  • Pepsi eller Coca cola: Cola cola
  • McDonalds el. Burger King: Burger King helt klart
  • Mjölk I kaffet: Nej
  • Svär du: Ja, ofta och länge
  • Sjunger du: Ja, när ingen hör!
  • Duschar du dagligen: Oftast
  • Har du varit kär: Även jag har varit det
  • Vill du gifta dig: Om lusten faller på
  • Tycker du att du är attraktiv: Inte direkt, många defekter :)
  • Kommer du överens med dina föräldrar: Oftast, men ibland är mina föräldrar ena jävla rötägg
  • Vad vill du arbeta med när du blir stor: Rik hoppas jag på
  • Din hårfärg och frisyr: Kort och mörkt
  • Kläder du hade på dig idag: Mjukiskläder
  • Favoritfärg på kläder: Svart, Vit
  • Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Mina mjukiskläder
  • För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: Det är inte många riksdaler
  • Har du rosa kamouflage-kläder: Bara när jag spelar paintball
  • Tatueringar du har: Inte en endaste
  • Piercingar du har: Jag har bara naturliga hål
  • Har du glasögon: Tack gode gud för det, jag skulle slarva bort dem
  • Hur ser din plånbok ut: Svart
  • Randigt, rutigt eller blommigt? Randigt
  • Favoritårstid: Sommar
  • Favoritmat och dryck: Isvatten
  • Favoritdjur: Hund
  • Favoritparfym: Hugo Boss
  • Favorittv-program: Heroes (just nu)
  • Favoritämne i skolan: Musik
  • Favoritsysselsättning: Finnas till och andas och vara
  • Favoritbyxor: Jeansen
  • Dagens låt: Tougher Than the Rest (live)
  • Favoritartist/grupp: Springsteen, Cash och Social Distortion
  • Choklad el. vaniljglass: Slår ett slag för choklad
  • Gillar du när det åskar: Det mullrar gott
  • Hur mycket, hur ofta och vad dricker du: Jag äter mycket och alltid
  • När ska du festa nästa gång: Idag, ska ut å svänga mina lurviga
  • Vad köpte du senast: Ägg till mina pannkakor
  • Hur mycket pengar har du: Jag klarar mig
  • Hur svarar du i mobilen: Det är olika, man vill ju inte vara monoton
  • Vem ringde du senast: Tobbe
  • Senast kramat: Vetifan
  • Senast pussat: Det har jag missat där med.
  • Sov du ensam inatt: jajemen
  • Vem sov du hos senast: Martin
  • Druckit alkohol den senaste månaden: Det blev en del på öland
  • Varit på dejt den senaste månaden: Det vet jag inte om man kan kalla det
  • Ätit sushi den senaste månaden: Nope, tänker inte göra att heller
  • Blivit slagen den senaste månaden: Japp
  • Känt dig dum/taskig/allmänt coco den senaste veckan: Alltid
  • Ser fram emot: Thailand i Januari

Inga kommentarer: