tisdag, augusti 21, 2007

Irritation

Det finns många saker som gör mig förbannad och fly här i världen.
Speciellt när någon ringer och frågar om jag ska följa med ut på äventyr och kolla läget här och där?
Men sen när det börjar dra ihop sig mot deadlinen så dyker inte personen i fråga upp och när man ringer så är det ingen som svarar.
Då tänker man varför i hela gunnebos plåtspik ringer personen i fråga och frågar mig, och varför har han inte råg i ryggen att svara i telefonen och med ett vänligt men bestämt nej det kom något annat emellan tyvärr.
Själv är jag en sån människa som alltid försöker hålla vad jag lovar och om jag inte kan hålla det så tar jag upp min föråldriga nokiatelefon och ringer skamset med svansen mellan benen och säger precis som det är och ibland så kan det även hända att man ställer upp på saker och ting utan att riktigt tänkt igenom det hela å då får man helt enkelt ställa upp för man lovat.

Jag är nog helt enkelt för rastlös för att kunna säga att jag vill sitta still en hel kväll å kryssa bingo, jag vill ha äventyr och jag skapar saker att göra.

-m!cke

Inga kommentarer: