måndag, augusti 06, 2007

Solen skiner kanske bara idag!

Hela min 4 veckors semsester har solen lyst med sån frånvaro och retat gallfeber på mig och framförallt har något gjort mig mkt blöt ända in i själen!
Det har regnat och regnat och öst och åskat i floder.
Men vad händer när man börjar jobba efter semestern, jotack!
Strålande Solsken, växlande molnighet som norskan på tv4 säger.
Aj aj aj aj..
Alltid ska man klaga på nåt, är det inte regnet så är det för varmt!
Jag måste klaga, det har varit för varmt och jobba idag med tanke på semestern bara va några timmar bort!
Några timmar bort från fel håll, men men inte ens jag, Reinfeldt eller Will Smith kan göra något åt vädret!

Hur som helst så va det väldans drygt att jobba när solen gör mig lika blöt som regnet fast då i svettfloder istället för ett svalkande sommarregn.

Vi svenskar är aldrig riktigt nöjda!
-m!cke

Inga kommentarer: