torsdag, augusti 02, 2007

In the ghetto


Här är ett kort från grillfesten hos martin, jag har ett svagt minne att jag försökte spela in the ghetto av och med Elvis Presley här. Det måste varit strax innan jag for in i dimman.
När man är full ibland så önskar man att man vore lite mer rocknroll och kunde det där på allvar istället för dra några små ackord.
Så vitt jag vet så blev det ingen vidare rocknroll den kvällen, jag trashade aldrig sönder Martins underbara stuga i borgholm, hade nog inga tjejer efter mig och NEJ jag sköt inte in heroin i stortån.
Jag drack inte ens öl, det fick bli grogg den kvällen minns jag och hur RocknRoll är det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja hela känslan från boken är borta !:/ Får hoppas att nästa är bättre :)

Josefine Gunnarsson sa...

Gud det kommer tillbaka nu mycket minnen till mig nu. Jag tror bestämt jag har blivit lovad en privatkonsert också! =)