tisdag, augusti 07, 2007

Jag får inte....

Jag vill så hemskt gärna ha en av dem där läckra kladdkaksmuffins-liknande mojängerna som Josefine har givit som gåva till mig när hon var här och hälsade på.
Men jag får inte, jag måste helt enkelt tänka på att minska sötsuget, det är ett beronde..
Så mitt råd till mig själv för att inte kunna njuta fullt ut av denna sockersöta sockerbombskaka är helt klart att borsta tänderna för då smakar det nog inte helt riktigt gott så tappar jag sugen..
Undrar just hur länge jag kommer att ha pli på mig själv när det gäller det här med inte käka sötsaker och dricka läsk.

Jag måste få dricka lite läsk iaf när jag jobbar som vakt, för den sockerkicken behöver man verkligen.

Inget illa mot dig Josefine (http://tankarhosjosefine.blogspot.com/) men just nu passar inte dessa små sockersöta sockerbomber in i min livstil..

Jag har iaf tränat ett ganska hårt konditionspass nu så jag tror nog att det finns hopp att den där lilla cocacola-magen sakta men säkert återfå en normal och vacker form.

-m!cke

2 kommentarer:

Josefine Gunnarsson sa...

Hej, vad bra. Då kommer jag och hämtar dem nån dag framöver. Jag är helt beroende av dem och just nu bryr jag mig inte det minsta om att breddgraderna på alla håll blir bredare o bredare =) Så länge jag inte knäcker några knän blir det bra! =)

Anonym sa...

Ja det är bra grejer det tillsammans med den senaste filmen som jag recenserade.