torsdag, augusti 09, 2007

Nackspärr

Jag är så fruktansvärt stel i hela kroppen, det är något annat än träningsvärk men givetvis har jag en sjujädrans träningsvärk.

Men nacken känns lika spänd som en stålsträngad gitarr och för att inte tala om ryggen det knakar och knäcker i den bara jag rör mig lite..
En massös, ja tack!
Har försökt med diverse stretchövningar för nacken men det vägrar släppa..
Jag måsta ha tag i ett riktigt monster liniment!
Någon som vet något som är så där äckligt hett och bra som gör att det bränner riktigt rejält när man tar det mot hyn?
Kom inte och säg Tigerbalsam bara, för det är på tok för klent.

-m!cke

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanonliniment hittar du i hundsport/hästsportaffärer.
Kommer inte ihåg namnet, men det finns nåt blått jox som används till travhästar och hundkapplöpningsjyckar och det linimentet är suveränt till pipl oxå! :)

/Madame Z

Anonym sa...

hästlinemnt