måndag, augusti 13, 2007

krypande

Jag har en bekant känsla som kommer krypandes nu när jag minst vill att det skall komma krypandes, jag vill aldrig att det skall komma krypandes!
Men så här är det, jag är på väg att bli sjuk!
Har känt ett litet litet tryck gentemot mitt huvud och ju längre in på dygnet vi kommit så har det börjat rinna i näsan!
Det står och väger!
Kommer jag vakna upp imorgon och må piss, eller har jag kurerat mig själv mirakulöst under natten!
Jag har varken råd eller tid att vara sjuk nu, jag behöver vara vid hälsa!

Sen har jag nog kommit underfund med varför jag aldrig tecknar och skapar något längre, det måste bero på att det är så fruktansvärt varmt!
Det känns lite som att inspirationen kommer bara när man sitter och halvfryser lite mitt i natten...
Men något måste trilla ur min hjärna och landa på ett papper snart annars börjar jag tro att jag tappat min fantasi!
Och när man har tappat sin fantasi? Då har man blivit tråkig!
Jag har ingen lust att vara tråkigt :(

-m!cke

1 kommentar:

Memman sa...

Stackars liten*ger en krya på kram*
& du kvalade in på alla mina punkter minsann de va inte dåligt de =)