fredag, augusti 10, 2007

Äntligen Fredag!

Då har man landat hyffsat mycket i verkligheten nu efter all semester, pizza och slappande i soffan!
Det känns i både benen och i huvudet att man börjat jobba!
Det tär på krafterna att starta igång maskineriet igen efter en skön och härlig semester, men det jobbigaste va nog att börja träna igen!
Fan det känns som man sprungit rakt i en vägg...
på ett ungefär!

Men nästa vecka kommer det bli lite lättare och vips så är man där på flyget till thailand någon gång i mitten av januari nästa år!

Fredag och Karl Oskar dagarna hägrar i växjö ikväll och det brukar vara folkfest och man träffar en hel del människor man hade glömt bort existerar och man pratar så mycket att det värker i käken efter ett par timmar.

Det där med förfest hos folk är för mig en gåta, vi är 5 st totalt som skall gå ut och en kompis hade fixat förfest för 4st hos en kompis men det blev tydligen för många om den siste kamraten skulle med.
Vad i hela friden spelar det för roll om en go och gla gubbe hänger med?
Jag bojkottar den förfesten och blev lovad att ta med mig så många som bara ville hänga med mig till ett annat ställe! Det är sådana takter det skall vara.
Alla ska med, allt eller inget! Det är något av ett motto jag lever efter.


-m!cke

Inga kommentarer: