tisdag, januari 02, 2007

2007

Nu har man blivit inkastad i detta nya år, ett år som börjar med att man vaknar för sent på eftermiddagen, strömmen kommer och går för att till slut försvinna helt och lämna mig åt mörkrets makter.

Maktlös och förtvivlad söker man sig tröst i sitt gamla barndomshem.
El och Internet är en ganska bra tröst så här 2007 ska jag säga er.
Det är precis omöjligt för en man med för korta ben för sitt eget bästa att hitta några fräcka, balla dugliga jeans utan att plocka fram hästhandlarplånboken och se flugorna fly långt efter pengarna försvunnit.
Så istället fick jag nöja mig med att handla ett sött litet fotografi på John R Cash, totalt meningslöst.
Jag handlade nog inte mkt vettigt idag förutom maten, fast om man ska börja räkna points, kalorier och annat tjaffs så va nog inte den heller speciellt nyttig.
Hoppas töserna som sålde Glocalnetabbonemang blev glada av tablettaskarna dem fick av oss.

På torsdag får jag äntligen springa av mig lite, det va längesen sist jag gjorde det, det betyder att jag kommer ha en fruktansvärd smärta i form av träningsvärk under hela helgen...

-m!cke

1 kommentar:

Anonym sa...

Ibland är det skönt att få träningsvärk.. som att man får bevis på att man lever. :)

God fortsättning!