måndag, januari 22, 2007

Jubileum och Bas


Då vad det dags att sticka pennan i detta hundrade blogginlägg, det har jag firat med popcorn och rullchoklad och för mkt juice. *rap*

Ytterligare ett träningspass idag, benen vill inte så mkt som jag vill längre, är det åldern eller kan det bero på att jag spelar nästan varje dag.

Jag trodde att en filmepok hade gått i graven för längesen, den hederliga actionrullen.
Men så va icke fallet, kom över en actionrulle där det sköts mer än vad skådespelarna sade.
Det är härligt, det va bara att luta sig bakåt och vrida på basen lite på hemmabiot och låta fönsterna skorra vid varje liten explosion.
Inte för att jag egentligen föredrar dessa pang pang filmer, men för en gångs skull va det behagligt att titta på en film utan eftertanke.
Icke att förglömma så gör hemmabiot ett hästjobb på en sån här film när man hör kulorna vina både framför och bakom en.
Lite popcorn på det och lilla jag va alldeles nöjd.

Ibland krävs det så lite för att få mig nöjd.

Fick ett mail igår som gjorde mig glad, hoppas mannen i fråga menade allvar med det han skrev i mailet, för detta kan vara min väg till framgång.
I alla fall ett litet minihopp på vägen.

Ovan så ser ni hur den senaste piraten blev när jag färglade bilden, la även till lite blod för att det skulle se mer dramatiskt ut..Hujedamig va stygg jag är. *mohahaha*

Goderafton önskar en trött och flummig micke.

Inga kommentarer: