torsdag, januari 18, 2007

Lantz, kom tillbaka till mig

Idag har jag saknat Annika Lantz lika mycket som en riddare bör sakna sin lants under ett tornerspel.

Hon fick mig att skratta många gånger i sina p3dagar, speciellt när hon helt ogenerat berättar som sina hemorojder och annat fräscht.
Minns att hon ägnade en heltimme åt att prata om mens.
Nu låter jag nästan ironisk, men om sanningen ska fram så tycker jag att hon är charmig och rättpå och vågar ställa såna frågor som ingen ens haft en tanke på.

Men vad hände?
Blev hon för gammal för ungdomskanalen?
Är jag för gammal?
Är det nu jag ska följa med henne till p1?

Snälla rara söta Annika, kom tillbaka till mina små peltorhörlurar mellan 11.03-12:00 annars missar jag ju alltid dagens viktigaste nyhet.

Jag gillar Annikas provisoriska ersättare Tomas Ritter och trots att han legat på utelistan i AB.

-m

5 kommentarer:

Anonym sa...

annika är jätterolig:) Hon är helt underbar i Parlamentet.

Anonym sa...

Du ser inte ut at behöva följa med till P1.
Jag tycker Annika är skitbra!

Henne hörde jag oxå på ibland i mina peltor lurar.

Modeblogg?? MIN..... :D .....den var bra!!
Ha det gött!

Anonym sa...

Brukar lyssna på Lantz jag med. :) Jo jag tyckte att saw III var bra! Mycket blod och äckliga närbilder. Sen kanske inte handlingen är tip-top hela filmen igenom. Men den är helt klart sevärd! Du får väl tvinga dina vänner att se den helt enkelt..haha. Ha d! // U

Anonym sa...

Jag menade att det ser inte ut som om det börjat växa mossa på dig.......ÄN!!
:)

Anonym sa...

Åh, jag saknar Annika massor. Hon är superrolig! :)