onsdag, januari 17, 2007

Simhall


Oj oj oj, jag drunknade inte på mina 250 meter bröstsim/hundsim, det va faktiskt inte jag som ville
ge upps simmandet, utan det va sneckarn som inte orkade mer :)
Instängd i ett badhus med vilda forsar och vattenrutschkanor, där snackar vi.

En klorfylld kallsup blandat med allt från urin till mänskligt avfall inträffade i den vilda forsen, när Ampan
hade stannat upp och jag hamnade under henne å hon råkade nog trycka ner mitt huvud av misstag.

Dagens smärtsammaste stund måste varit när jag skulle fly fältet och springer rätt in i en dörrkarm med mitt knä före,
Vilket resultera konstant smärta och andnöd..
Lyckades handla lite mat idag med för att allt jag hade i mitt kylskåp är nog väldigt ofräscht och kan gå av sig själv..
Av hela 300 kronor gick minst 100 på saker jag egentligen inte behövde, så som godis och magasin.
När i hela helsingland skall jag lära mig att bli bestämd mot mig själv och motstå frestelse



Veckans ringsignal : Ledmotivet till Anslagstavlan (Dansen slår allt)

Inga kommentarer: