lördag, januari 20, 2007

Pirates of Comicbean #2


Här är ett ytterligare exempel på vad jag menade med piraterna.
Skall tillägas att jag är faktiskt ganska nöjd för att ha gjort bilden helt själv utan att rita av något som en del verkar tro.
Nu är snön här och strömmen kommer säkerligen gå och jag blir insnöad så jag får sitta här framförmin kamin och titta på små eldloppor som spelar Fia med knuff med varann.
Jag ogillar verkligen snö, den har en viss tendens att leta sig in mot min hud och göra mig kall och grinig.
Ytterligen en gång va jag i växjö och försökte få mig att handla lite kläder, men icke, hittade bara 2 tshirts, så finns det någon vänlig själ där ute som kan tvinga mig handla lite kläder och se vad som egentligen är snyggt på mig så säg det då för guds skull till mig...
Det börjar bli ont om hela, snygga och rena kläder i min lilla loppätna garderob.

Ikväll står det galej på schemat, men var, inflyttningsfest i grannbyn, åldermansfest i stan eller ett sjusärdeles festarbatalj i weket.
Vi få se vad det blir av det hela.

-m!cke

13 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det kul på festen!! Inga kläder..din stackare!!

Anonym sa...

Ni smålänningar är kloka personer..är ju till hälften smålänning själv!
kanske mer än hälften, mina båda färäldrar var därifrån..jag är uppväxt i Värmland!
Tack för kloka ord!!

Anonym sa...

Vilken snygg header du har! Ha en trevlig lördagskväll!!

Anonym sa...

Ha det så kul!
Men duuu klä på dig nåt va!!
Det är kallt i snön!

Väldigt fin bild!
Kramen!

Anonym sa...

Det är mer spännande när man inte vet vad man får direkt :)
Tycker jag iallafall.......

Anonym sa...

Men va snäll du är det kommer jag att besöka fler gånger!!

Anonym sa...

Precis.....vad vore en julklapp utan papper???
;)

Anonym sa...

Nej,så våldsam är jag inte......

Anonym sa...

Måttlighet är alltid bäst!

Anonym sa...

Jag ska bläddra bland filmerna och se vad jag hittar.
Så det blir en slapp kväll i soffan!

Anonym sa...

TACK den var jättesöt!!

Anonym sa...

Väldigt snygga gubbar.
Jag vet hur det är när folk inte tror att man kan gjort det för att dom är så bra :P
Har ett par såna tavlor ;P

Skickar över ett kex till dig...

Och du...jag gillar inte heller snön. Vart är våran sommar??!?!

Kram// ~M~

Anonym sa...

du är grym på att teckna! :)

ha det BRA