fredag, januari 12, 2007

Innebandy

Då vart det dags för årets första innebandymatch, mer spring i benen än vanligt.
För en gångs skull är jag riktigt jävla sugen, ingen sjukdom som ligger och lurar i kroppen, lite krämpor med handleden men det släpper med tigerbalsam och en förstärkande gasbinda över.

Ikväll är det dags att se vad mina 24 åriga ben egentligen orkar med, jag räknar med att inte orka resa mig upp efter slutsignalen.
Ni som känner mig och har sett mig spela, ska få se mer fart än någonsin idag.
Det är inte för intet man kallas Maratonmicke eller Hjulben i innebandykretsarna.
Det e alltid härligt att mötta lag som det laget vi ska möta, små elaka tjuriga jävlar.

Upp för bevis för första gången denna säsongen, ikväll är det allt eller inget som gäller och jag föredrar att ge allt.

-micke

1 kommentar:

Hanna sa...

Hur gick det för er? =)