onsdag, januari 10, 2007

Politik

Jag, Micke blir nog aldrig en politiker, och om så skulle vara fallet skulle säkert aftonbladet gotta sig med löpsedel efter löpsedel efter alla mina "skandaler"
Jag har fuskat såväl med moms, skatt och ta ut för mkt i lön.
Jag kör ofta för fort, blivit ertappad fler än en gång bakom ratten.
Häromdagen körde jag Cross olovligt, laddade hem en film och kanske det värsta av allt
jag satte mig på toaletten på jobbet enbart för att skicka ett sms.
En del av mitt liv så glömde jag inte att betala tvlicens, utan jag sket fullkomligt i den.
Senast idag så fuskade jag i en affär, stoppade mer i påsen än vad skylten sa..dvs 21 istället för 20 :)
På så sätt så fick jag ju en extra på köpet..
Usch vilken värdelös människa jag är, jag kan aldrig bli politiker..

Peace
-m!cke

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt du :P

ha det BRA

Anonym sa...

Haha!
Ja illa du.
Men säg den människa som är HELT fläckfri. Tycker den här hetsjakten är töntig.

Hanna sa...

Haha, låter som du är rätt normal faktiskt.. ;)