måndag, april 02, 2007

Coca Cola Zero

Jag föll för reklamen, jag drack colan, den smakade som coca cola light, den är säkerligen inte nyttigare än det himmelska originalet...
En gång i tiden så va jag beroende av Coca Cola, det blev som en sjukdom, jag drack och drack...
Bara 33cl burkar, jag hade 2 fönster i mitt pojkrum, till slut så blev det så mkt tomburkar i dem att jag inte kunde titta ut.
Tror jag hade 239 burkar i fönstret innan jag en dag sa till mig själv, nej detta måste få ett slut för hälsans skull.
Det va nära att blodet byttes ut mot denna sockersöta drycken, men jag är botad, jag kan dricka en coca cola utan att känna begär efter mer :)

Återigen plingelan så ska du veta att jag alltid är hungrig, alltid och vankas det grillat på tufvaängen så är jag inte sen att tacka ja, glöm inte det..

-m!!cke

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack då slipper jag köpa denna cola med fula zero bokstäver. Och att ha så många cola burkar att man inte kan se ut.
Det gör mig rädd! Men får komma ihåg att det var länge sen det var så. Typ ett halvår sen eller?!

Anonym sa...

Jag ska komma ihåg det! =) Lovar!

//Plingela

Anonym sa...

Det kan ju inte bara vara jag som tycker att Colas zero-reklam är typ...askass? :p